FANDOM

Dziewczyna z Dystryktu Pierwszego − jedna z czterech trybutek z Dystryktu Pierwszego podczas 50. Głodowych Igrzysk.

BiografiaEdytuj

50. Igrzyska Głodowe Edytuj

W książce nie ma podanych sczegółowych informacji na temat jej postaci. O jej losach na arenie dowiadujemy się w momencie, gdy Katniss i Peeta oglądali nagrania z drugiego Ćwierćwiecza Poskromienia, podczas którego liczba uczestników igrzysk była podwojona. Dziewczyna od samego początku nie chciała wstąpić do zawodowców, działała na własną rękę. Dobrze radziła sobie z pułapkami na arenie, przez co przetrwała jako jedna z dwóch ostatnich trybutów. W finale przegrała z Haymitchem, który wykorzystał przeciw niej pole siłowe.

ŚmierćEdytuj

Dziewczyna dostała się do finałowej dwójki i walczyła z Haymitchem z Dwunastki. Mimo że to on poniósł większe obrażenia, udało mu się doprowadzić ją na skraj urwiska. Mimo braku jednego oka, które trybutka straciła podczas potyczki, rzuciła siekierą w stronę przeciwnika. Haymitch jednak wiedząc, że zaraz za nim znajduje się pole siłowe, pochylił się. Dziewczyna myślała, że wygra, ponieważ Haymitch wił się już w agonii. Broń odbiła się od pola i wbija jej się prosto w głowę.