FANDOM

 Chłopak z Dystryktu Dziesiątego — trybut biorący udział w 74. Igrzyskach Głodowych.
200px-District 10 Male

BiografiaEdytuj

74. Igrzyska GłodoweEdytuj

Parada TrybutówEdytuj

D10THG
Dziesiątka, wraz ze swoją partnerką, mieli na sobie złote, kowbojskie kapelusze, białe koszule ze złotymi dodatkami, oraz tego samego koloru, co dodatki, spodnie. Reprezentowali tym swój Dystrykt − w którym są hodowane zwierzęta. Po uroczystym przejeździe przez Rynek, on i jego partnerka za Katniss i Peetą rozmawiają ze sobą.

TreningEdytuj

W czasie szkolenia było pokazane, jak walczy z trenerem na pałki. Na tablicy jego szanse na wygraną pokazały się 15-1, więc jego wynik to najprawdopodobniej 6 lub 7. Gdy Peeta rzuca piłką lekarską, jest widoczny w tle, oraz gdy Siódemka rzuca włócznią z pomocą instruktora.

WywiadEdytuj

Podczas wywiadu nosił szary garnitur. Katniss opisała go jako niezwykle małomównego.

ŚmierćEdytuj

Przetrwał dość długo, zważając na to, że utykał na nogę. Zmarł gdy Katniss i Rue zawarły sojusz.

ZmiechEdytuj

W powieści jego DNA, prawdopodobnie jak innych poległych zmieszano z zmiechem stworzonym w laboratoriach Kapitolu. Zaatakował wraz z resztą trzech ostatnich trybutów. Nie wiadomo, co się z nim później stało.

WyglądEdytuj

To lekko ciemnej karnacji chłopak o ciemnych oczach i krótkich włosach, był lekkiej budowy ciała. Katniss zauważyła, że miał proteze stopy i utykał. Na arenie nosił szarą kurtkę.